fannyslifeandbeauty

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny Odin - 31 oktober 2013 14:01

Nu har jag nästan gjort klart muffinsarna. Jag har gjort klart gravstenarna men jag gjorde inte bara gravstenar utan jag gjorde pumpor, spöken och lite sånt. Snart ska jag baka muffinsarna. Jag har bakat super mycket nu så jag tror inte jag blir bak sugen på ett helt år, haha :) ni kan få se lite men mer får ni se ikväll

Av Fanny Odin - 31 oktober 2013 08:58

Sitter just nu och myser med min katt Kitty. Snart ska jag gå och baka. Igår bakade från halv nio till halv elva. Sen kan ni få se det färdiga resultatet.

Så här såg det ut igår.

Så här ser kakorna ut som jag bakar

Av Fanny Odin - 30 oktober 2013 19:46

Hej gamla och ny bloggläsare!!!
Som kanske några vet så kanske har jag och min kompis bloggat på en gemensam blogg men vi har nu valt att skaffa en egen. Jag tycker det är jättespännande att ha en egen blogg som man kan göra hur man vill.

Jag kan berätta vad jag har gjort idag. Först vaknade jag och såg på tv och åt frukost. Sen klockan 11,57 åkte jag buss in till stan och min kompis Fiia gick på bussen några hållplatser senare. På stan gick vi runt i affärer och kollade och bara prata. Med den tjejen har man mycket att prata om. Klockan två åkte jag hem med min pappa och men innan vi åkte hem handlade vi. Vi handlade saker till mina halloween muffins.
Imorgon ska jag, Sarah och Fiia åka hem till Fiia och ha en halloween fest eller det är ju ingen fest direkt. Det kommer komma upp många halloween bilder och ni kommer få se min halloween dräkt. Nu måste jag sluta för jag har bara 2% kvar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards