fannyslifeandbeauty

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Bästa kvällen på länge!!!

Av Fanny Odin - 1 november 2013 09:39

Igår kväll hade jag den bästa kvällen med dom bästa tjejerna. Så roligt har jag inte haft på länge. Först såg vi på en film den va inge läskig så det va bra. Sen så pratade vi bara. Efter det kom min pappa och hämtade mig. Dom andra tjejerna skulle sova där. Så idag ska jag åka ditt igen.
Kakorna dom va goda tyckte jag och dom va väldigt snygga. Nu har jag inte så mycket att skriva om så ni kan få se några bilder från kvällen.

Kakorna jag bakade

Jag och Fiia

Mina fina kompisar

Sarah utklädd som ett spöke

Kakan som Sarah gjorde

Från vänster: Frida, Fiia, jag och Sarah

Så här såg min klänning ut.

Så här såg mitt hår ut

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Odin - 1 december 2013 19:47

Hej igen!! Det känns roligt att börja blogga igen :) just nu sitter jag och ser på tv och äter upp chipsen som vart över från igår. Imorgon ska jag inte göra något speciellt , skola och läxa på kvällen. På onsdag ska jag till tandläkaren :( hatar att...

Av Fanny Odin - 1 december 2013 18:06

jag har bestämmt mig för att börja blogga igen. Det kommer upp ett inlägg senare ikväll. ...

Av Fanny Odin - 12 november 2013 18:48

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på länge och det har jag inte gjort för jag tycker inte det är så roligt att blogga just nu. Jag funderar på att ta en bloggpause eller slita blogga "för alltid". Jag har inte bestämt mig än hur jag ska...

Av Fanny Odin - 6 november 2013 17:40


Förlåt för att jag inte bloggade i går men jag var väldigt trött. Idag började skolan klockan 8,20 som vanligt. På rasterna brukar jag vara med Fiia och Frida. Fiia och jag brukar lyssna på musik och prata. På onsdagar slutar vi klockan 15,20. Så ...

Av Fanny Odin - 4 november 2013 10:02

Nu skulle jag egentligen ha spanska men spanska läraren är sjuk. Så nu har vi håltimme. Nu sitter jag och lyssnar på musik med Fiia:) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards