fannyslifeandbeauty

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Fanny Odin - 1 november 2013 19:32

Hej :)
Idag åkte jag till Frida för Sarah och Fiia sovde över där. När jag kom ditt så låg dom fortfarande i sängen. Så då prattade vi i två timmar sen klev dom upp. Då gick dom ner och ått frukost men jag hade ätit det hemma redan. Efter det så gick vi upp på fridas rum igen. Vi va där i typ en timme för dom andra skulle städa bort madraserna och sånt. Efter det gick vi och tog in Fridas häst. Det va jag som fick hålla i hästen och när vi stanade för att vänta på en annan häst gick fridas häst iväg och jag fick inte stop på han. Sen gick vi in med fridas häst och borstade han. Efter sarah hade farit hem så duschade vi fridas häst. Det va roligt :) sen gick vi in och åt mat. Efter maten gick jag hem med fiia och vi pratade om lite hemligheter ;) sen när jag kom hem byte jag om och for på ridningen. Idag hade jag Kiamba och det gick inge bra. Hur mycket jag än "sparkade" så vart hon inge snabbare. Fick nästan inte upp hon i trav och jag fick verkligen inte upp hon i gallopp. När vi skulle galloppera så stannade hon mitt på spåret. Det kanske går bättre nästa gång. Nu måste jag sluta. Hej då!!!

Så här såg muffinsarna ut som jag bakade

Fridas häst Macki och fiia

Mina fina vänner

Av Fanny Odin - 1 november 2013 09:44

Det vart något fel i föra inlägget så man kan inte se mitt hår så det får komma i ett eget inlägg da.

Av Fanny Odin - 1 november 2013 09:39

Igår kväll hade jag den bästa kvällen med dom bästa tjejerna. Så roligt har jag inte haft på länge. Först såg vi på en film den va inge läskig så det va bra. Sen så pratade vi bara. Efter det kom min pappa och hämtade mig. Dom andra tjejerna skulle sova där. Så idag ska jag åka ditt igen.
Kakorna dom va goda tyckte jag och dom va väldigt snygga. Nu har jag inte så mycket att skriva om så ni kan få se några bilder från kvällen.

Kakorna jag bakade

Jag och Fiia

Mina fina kompisar

Sarah utklädd som ett spöke

Kakan som Sarah gjorde

Från vänster: Frida, Fiia, jag och Sarah

Så här såg min klänning ut.

Så här såg mitt hår ut

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards